ГАРАНТІЯ НА ДОСТАВКУ МУРАВ'ЯВ
Гарантійні зобов'язання
Даємо гарантію, що мурахи приїдуть живими❗
Команда Ant-live дбайливо пакує мурашині колонії і стежить за погодою у місті одержувача (критичною для мурах є -15°C ⛈). Взимку колонії відправляємо у утеплювальному рукаві.
На жаль, іноді мурахи гинуть при доставці. У цих випадках ми відправляємо колонію повторно за наш рахунок чи повертаємо гроші.
Гарантійний період триває три дні з моменту отримання посилки! Цього часу достатньо щоб
переконається, що мурахи пережили доставку та освоїлися у новому будиночку. Така гарантія виключно наша ініціатива, відповідно до ст. 9 п.1 Закону України "Про захист прав споживачів" загибель мурах не відповідає магазину.
Гарантія на доставку форм і аксесуарів❗
Ми страхуємо кожну посилку! Щоб уникнути неприємних випадків, перевіряйте її не виходячи з відділення пошти. Якщо вам вручили розбиту ферму або пошкоджений товар, Нова Пошта зобов'язана компенсувати збитки в повному обсязі.
Довічна техпідтримка та консультація!
Після оформлення замовлення Вам передзвонить наш менеджер, щоб уточнити замовлення, а також відповість на всі запитання.
Підтверджені замовлення, які були зроблені до 16:00, відправляються до Вас того ж дня. Замовлення, які були залишені після 16:00, відправляються наступного дня.
Замовлення, зроблені в суботу, неділю, а також святкові дні будуть відправлені в перший робочий день.
ВАЖЛИВО! При отриманні необхідно мати з собою паспорт або посвідчення водія для підтвердження особи. Залишились питання? Наші менеджери із задоволенням дадуть відповідь на будь-який з них!
+380 (93) 344-18-77 +380 (97) 029-60-30 +380 (95) 503-66-69
"Ant-live" – тут завжди раді Вам!
Ви завжди можете проконсультуватися у наших фахівців з питань утримання мурах. Ми завжди раді допомогти)
З повагою,
Команда Ant-Live!
Поверненню та обміну на аналогічний підлягає лише той товар, який не має ознак використання та за наявності оригінальної, цілісної та неушкодженої упаковки.
Для оформлення повернення або обміну товару на аналогічний Вам необхідно надати товарно-транспортну накладну.
Процедура оформлення повернення або обміну товару на аналогічний відбувається шляхом подання Вами електронної заявки, яка надсилається на електронну пошту ant.live.magaz@gmail.com або за телефоном +380 (97) 029-60-30. Наш менеджер після обробки Вашої заявки на повернення або обмін товару на аналогічний зв'яжеться з Вами для обговорення деталей.
Транспортні витрати на обмін товару належної якості оплачуються покупцем. Повернення коштів, сплачених за товар, повертаються Покупцеві протягом десяти (десяти) банківських днів після отримання товару продавцем.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можна придбати будь-які інші товари з асортименту з відповідним перерахунком вартості. Також можна здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.